fredag 6 maj 2011

Då så! Uppkopplat men jag har glömt kabeln till kameran på hotellet. Kort kan jag meddela att resan gått bra och att hotellrummet verkar toppen. Vädret är fint t o m.

Jag var nere till Apple Store och tänkte köpa en iPad men det visade sig vara svårt. Det kommer några få exemplar till butiken varje dag och kvinnan rådde mig att köa från ca kl 6 på morgonen...

Vi får se hur jag gör med iPad då. Vet inte om jag orkar krångla för mycket med det. Nu ska jag strosa lite på Broadway och sedan sätta mig på Cleopatras Needle och dricka öl. Därifrån åker jag tunnelbana till konserten på B.B. King Blues club ikväll. När konserten är slut åker jag till Firehouse och träffar Ivar och Aline. Jag bloggar mera imorgon.

4 kommentarer:

  1. Bra att du hade tur att få ett anständigt hotellrum, det är annars ett lotteri om man inte väljer lyxhotell............. Jag är avundsjuk på dina konsertbesök!

    SvaraRadera
  2. Blir nå jävulskt avis ska du vete,Minns pirret i magen för 12 år sedan när man gungade in på manhattan i solnedgången,storögt blängande ut genom rutorna på den gula taxin,På brooklyn sidan stod ett gäng homeboys samlade runt en brasa i ett oljefat, sirener hörs i fjärran och det mullrar till i taxin när ett tiotal HA-medlemmar kör om oss på bron in mot the big apple. welcome and fuck you asshole!

    SvaraRadera
  3. Låter som en helt okej kväll. Livet kan förmodligen inte bli så mycket bättre än så Eddie! Cheers! // "Linda"

    SvaraRadera
  4. Underbar skildring av ett möte med en annan kultur, Anonym!

    SvaraRadera